pókermunka

Hivatásos munkakerülők blogja

Ajánlott pókeres oldal
PokerSentry

Friss topikok

  • tintás134: Esetleg írd meg az email címedet a pokermunkablog@gmail.com-ra és akkor szólok.. Csak ingyentőkék ... (2013.08.01. 21:40) Hol kínálnak ingyen póker pénzt 2013-ban?
  • borostaTM: szia írtam neked mailon keresztül nem tudom, hogy aktív-e még az a cím, de nagyon örülnék, ha segí... (2013.02.27. 12:24) Póker Mentor Program
  • tintás134: Na vajon a csunya rossz pokeresek hogy fogják ezt a rendszert kikerülni? Hallotam olyasmi9t hogy ... (2010.12.16. 15:29) Állami monopólium lehet az online póker
  • tintás134: Ha kihagytam volna valami tipikus tünetet ami a tilltnek a jele azt irjátok le ide. (2010.12.14. 16:08) A Tilt kezelése
  • tintás134: Ha ismertek olyan poker stratégiai tévhiteket amik benn vannak a köztudatba azt irjátok meg! (2010.12.06. 15:42) Ne hallgass Phill Helmuth-ra!

Linkblog

Élő póker termek: Euro Poker Club

2014.05.04. 11:24 tintás134

Sikerült végre lemennem az újonnan nyílt, óbudai Eurocenterben lévő pókerklubba,ahol nagyon kellemes élményekkel gazdagodtam. A terem nagyobb, mint gondoltam és kifejezetten igényes a berendezés. A klubhoz tartozik egy sportbár is ahol hatalmas kivetítővel, lottó- és lóverseny terminállal, biliárd és backgammon asztalokkal várják a vendégeket. Az árak is barátiak (egy korsó csapolt Dreher 360Ft).

1461686_222244334641267_1830536651_n.jpg

Ha már itt tartunk, a cash game játékosoknak nem kell fizetniük a sörért és az üdítőkért, de még a kávéért sem, sőt ingyen ebéd jár nekik 14.00 és 15.00 óra között. Azért valljuk be, az ingyen sör elég jól generálja az akciókat az asztaloknál. (Ezt magamról tudom, mert az 5. után én lettem a legnagyobb aggró fish a terembe).

A személyzetről is csak jókat tudok mondani ég és föld a különbség a univerzum klubhoz képest, nagyon kedves és segítőkész mindenki. De itt valahogy még a játékosok is sokkal kulturáltabbak, mint a „nagy testvérnél”… Egy hangos szót nem hallottam, és igazán családias a hangulat, ráadásul még az asztalt sem akarta senki rám borítani, amikor megnyertem egy leosztást.

A terembe először egy 5000-es freezout versenyre ültem be. Erről a versenyről azt mondták, hogy átlagosan 20-25 fő indul rajta (most szerda lévén csak 19-en voltak), de érdekes módon a nagyobb versenyekre  állítólag még többen jelentkeznek. A kisebb versenyeken időspórolás miatt nincs ante, ami meglátásom szerint kedvezhet a hobbi játékosoknak. A mezőnyre jellemző, hogy van, aki megad Q10o-val 25-30 vak effektíven egy preflop all int, és általánosságban is a laza passzív játékmód a jellemző. Igazán kompetens játékossal nem találkoztam az 5000ft-os versenyen.

A terembe 100/100-as cash game-en játszottam még, amit jól jellemez, hogy a flop előtti szokásos emelés 1000, amire 3-4 megadás következett a legtöbbször.

Nagy előnye a teremnek, hogy nagyon rugalmasak a játékkínálatot tekintve. Lehetőség van pl. Heads up, Sit N Go és privát versenyek indítására is igény szerint.

Ebben a klubban tényleg úgy érezhetjük, hogy minden a játékosért van. Egyenlőre sok az üres asztal, amit még úgy is furcsállok, hogy nem rég nyitottak, mivel a promócióik és összességében a játékélmény sokkal jobb, mint a konkurenseknél. Nem kéne kárba veszni egy ilyen termet. Tehát irány az Euro Poker Club!

Cím: 1032 Budapest, Bécsi út 154. első emelet / Eurocenter

Szólj hozzá!

Címkék: ingyen sör élő póker backgammon Eurocenter Euro Poker Club élő póker terem MTT Póker klub Póker terem Bécsi út 154.

online póker

A bejegyzés trackback címe:

https://pokermunka.blog.hu/api/trackback/id/tr486115084

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása